Sweety girl

Thursday, August 31, 2006

無聊












很無聊啊, 悶死我啦,
今天每個人都不用上班,
為甚麼我會這麼命苦要上班呢,
看到同事放工回家時,
真的很想和他們一起回家,
當我等待著工作時間快點過時,
老闆娘一筒電話打來,
說我叔叔的手筋斷了,
明天要我帶他去醫院,
我的心情又在次跌入谷底,
我不知道發生了甚麼事,
一切的事都要等到會家才能了解,
在這時候,
我真的覺得我家的男人很廢柴,
每次我都會告訴自己,
靠他們不如靠自己,
靠他們神都會死,
為甚麼他們不可以幫忙呢,
算了吧,
只要他們不要在加重我的壓力,
我就満足了.

3 Comments:

  • 也有同感……

    By Blogger 王白石 山风, at 5:44 AM  

  • Aiya still they replace holidays for u ma....some more today out there was very crowded so wat for going out/staying home....better still if u got other off days that not many ppl go out.....

    In some way i also felt same but still(wan sik j) so have to work lo....hahhahah

    By Blogger kochi, at 5:54 AM  

  • 習慣就好>>>>

    By Blogger JF'08, at 1:39 AM  

Post a Comment

<< Home